Tagastamine
Loodame, et sulle meeldib see, mis tellisid. Kui mitte, vahetame toote sulle meelepärasema värvi, suuruse või stiili vastu. Soovi korral saad ka oma tellimuse tagastada, kuid palun pea meeles, et kaupade edasi-tagasi saatmine ei ole jätkusuutlik. Et tarbetud tagastamist vältida, soovitame tellitavaid esemeid hoolikalt valida.
Kuidas toodet tagastada?
Toote tagastamisest või vahetussoovist tuleb meid kirjalikult teavitada 14 päeva jooksul alates kauba kohaletoimetamisest. 14-päevane taganemisõigus ei kehti toodetele (nt ihupesu), mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud.
Kui soovid oma tellimuse tagastada või ümber vahetada, siis täida tagastusavaldus. Ilma tagastusavalduseta ei ole meil alati võimalik tellimust tuvastada, mis tähendab, et meil ei ole võimalik ka raha tagastada. Tagastatavad tooted peavad olema kandmata, ideaalses seisukorras ja originaalpakendis, kus kõik sildid on küljes.
Kui toimetamise tellimuse Eestis asuvasse pakiautomaati, on tagastamine tasuta. Tellimuse ümber vahetamiseks või tagastamiseks saadame sulle e-mailile pakisildi.
Oluline: Pakisilt kehtib ainult 14 päeva pärast selle väljastamist. Kui silt aegub, vastutab tagastamiskulude eest tellija. Muude kättetoimetamiste puhul me tagastuskulusid ei kata, kuid tooteid on võimalik tagastada või ümber vahetada eelnevalt kokkulepitud ajal meie Ülenurme kontoris.
Defektne või vale toode
Meil on kahju kui said defektse või vale toote. Vahetame selle ümber, kuid kõigepealt anna meile sellest teada. Kirjuta meile aadressil info@kasitooratt.ee ja lepime kokku, kuidas saad toote tagastada. Lisa kirjale järgmine info:
- Tellimuse number
- Defektse või vale toote info (mudel, suurus, värv)
- Defekti kirjeldus, võimalusel lisa foto
Raha tagastamine
Saadame kinnituskirja kui oleme tagastatavad tooted kätte saanud ja üle kontrollinud.
Kinnitatud toodete eest tehakse tagasimakse 14 päeva jooksul samale viisil, mida tellimuse eest tasumiseks kasutasid.